måndag 6 april 2009

Underbara sol!

Jaha så var det underbart väder med sol och värme, vad annat hade jag räknat med? Jag ska ju jobba så det är klart att det blir sånt här väder då :(
Har iaf bestämt mig för att jag ska skaffa mig en lukt(doft)pion till trädgården, ska plantera den brevid min rhododendron(stavas?!) tror det kommer bli jättefint. Mamma har en sån pion och den luktar så gott!! Sen måste jag köpa blåkorn som jag ska strö över gräs(moss)mattan så att jag får gräs istället för mossa =)Det jag funderar över är om blåkorn kan vara giftigt för katter...om jag känner mina grisar, så kommer dom med största sannolikhet äta dom där kornen...(höll på att skriva korna men några kor ska dom ju inte äta) =D

Usch jag har kommit in i nån period då jag inte kan sova längre än till 08, inte konstigt med tanke på att jag inte klarar av att vara vaken längre än max 22.20 (rekordet för den här helgen)Ikväll jobbar jag till 21.30, tänk vad trött jag ska vara...ungefär då jag brukar gå och lägga mig ju =)

Nej nu ska jag äta frukost och sen ut i det fina vädret!
Njut av solen =)

Inga kommentarer: