tisdag 28 april 2009

Sjukskriven

Sjukskriven till den 17 maj...

Snälla håll nu tummarna för att dom på ortopeden kan ge mig ett positivt besked imorgon bitti...att jag får ett JA till att få söka privat klinik för magnetröntgen....*hoppas, hoppas*

På torsdag ska jag till frisören, klippa, färga och slinga....time to go blonde..

Min frisör är helt otrolig, jag kanske går till frisören 2 ggr/år, har varit hos henne 2 ggr
Sist kom hon ihåg vad vi hade pratat om gången innan och nu idag kom hon t.o.m ihåg mitt namn!!!! efter bara 2 ggr! Sånt är kul men absolut inget man väntar sig av en frisör som säkert har 10 kunder/dag

Jaja nu ska jag åka ut till katthemmet!

??????????????????????????????????????????????????????

2 kommentarer:

Linda sa...

Skönt att du blev sjukskriven! Å hoppas de sätter lite fart så du får bli bra!
Skönt att gå till frissan, skulle oxå behöva det! Ska ta tag i det! :-)

Sussa sa...

Ja det ska verkligen bli skönt, älskar att gå till frisören....det tråkiga är betalningen sen..mina besök har en tendens till att bli mkt dyra...Nästa tråkdag kan vi kanske kolla lite grey´s...inte så kul att sitta inne nu när det är så fint väder kanske...