måndag 27 april 2009

Grattis!!

Grattis lillasyster som blir 23 år idag!


Hehe överraskade henne lite genom att sitta i hennes lgh när hon kom hem från jobbet *kul* Hade varit förbi hos mamma och hämtat syrrans nyckel.


Hade köpt med oss smörgåstårta så lite fest blev det!




Nu glor gubben på hockey *trist* medans jag precis har bokat hyrbil tills vi ska till Sicily *längtar* Stor bil blir det, Fiat Ulysse eller liknande vi är ju 6 personer som ska få plats.



Ringde till ortopedkliniken idag och tjatade lite på att få en snabb tid ifall det blir återbud eller liknande, men jag ska tydligen göra en magnetröntgen först så imorgon blir det till att ringa till radiologen och tjata om en snabb tid där också!

Imorgon bitti ringer min läkare från VC för att vi ska diskutera ev. sjukskrivning.



Idag har vi shoppat dynor och nytt tak till hammocken *fint*

Imorgon fm kommer Emma och lilla Alice på fika sen åker jag iväg till katthemmet mellan 15.00 och 20.00

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket, det betydde jättemycket för mej att ni var här och hade åkt helaaaa vägen till Katrineholm bara för att gratta lilla jag =) tack ännu en gång för god smörgåstårta och fina presenter

peace and Love