tisdag 7 april 2009

knäsmärta

Mycket trevlig kväll hos min syster, hon bjöd på lasagne. Hehe, hon tyckte att nästa gång kunde jag kanske säga till nån dag i förväg så hon hann förbereda och kanske handla hem nåt extra gott :) Är ganska trött, ska nog gå upp och lägga mig i sängen och zappa lite på teven innan jag somnar till den :) Har fått ont i mitt knä nu igen, men dock en helt annan smärta, kan inte sträcka ut knät ordentligt så när jag går haltar jag...hmm det är väldigt svårt att beskriva smärta. Mamma säger iaf att jag måste ner till vc igen för att trycka på och att jag får komma till en ortoped, får väl ringa dit imorgon kanske. Tycker det är lite jobbigt, speciellt när dom redan har sagt att dom inte kan göra ngt..men va f**n nåt måste dom ju göra, jag kan ju inte ha det så här hela tiden...som det är nu kan jag ju inte ens stödja på benet :( Får be om en tid till en annan läkare kanske...det kanske hjälper! *hoppas*

Nähe nu har jag klagat färdigt för ikväll.
Kram och god natt

Inga kommentarer: