tisdag 14 april 2009

Lycklig!

Yeeees nu blir det ny altan i sommar, har fått pris på vad det kommer att kosta och det blev, tro det eller ej...billigare än vad vi tänkt så nu har vi råd med både nytt tak och ny altan *yejj*
Har idag varit i k-holm och träffat min älskade syster *kärlek*
Har mest jobbat hela helgen, var iofs ledig igår men gjorde absolut ingenting ...mitt knä var mycket dumt mot mig igår *ledsen*
Idag har det inte spökat något alls knappt *peppar, peppar*
nu jobbar jag imorgon kväll och sen torsdag och fredag dag sen är jag ledig helgen *jippi* Har årsmöte på katthemmet på lördag annars blir det en lugn helg, lite pyssel i trädgården om vädret tillåter *hoppas* Har idag haft en mycket bra dag, var ett tag sen jag kände mig så här glad! =D underbara vänner(både på jobbet och privat), det är väl det som gör det!

Soffan för att se om det är nåt att se på tv nu kl. 21

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe vad gullig du är =) det är tur vi har lite kärlek var efter allt bråk vi haft oss emellan i "ungdomens dar" . Längtar tills den 9onde maj, då blir det *Party party*

Puss på dej systra ystra!