onsdag 29 april 2009

Spartider!

Ni höll inte tummarna tillräckligt hårt....:( pratade med ortopedmottagningen nu och eftersom landstinget ska spara pengar så har dom dragit in den valfria vården, så att åka till ett privat alternativ var inte i nuläget aktuellt. Men hon jag pratade med hänvisade mig tillbaka till vårdcentralen, så nu väntar jag på att dom ska ringa. Jag skulle be min doktor skriva ett brev till ortopeden och ev. ett till magnetröntgen att dom skulle omprioritera så att jag kunde få komma snabbare. Hm lycka till att få min doktor att skriva ett sånt brev...förhoppningsvis kanske han har nån läkarsekreterare som kan skriva det.... "Susanne vad gör du hela dagarna när du är sjukskriven?" "Jadu, Sitter i telefon med olika instanser inom sjukvården och försöker att inte få bli längre sjukskriven"

Inga kommentarer: