lördag 18 april 2009

Bakis!

huvudvärken blir bara värre o värre, dags för ett par alvedon tror jag.

Har tvättat utemöblerna nu, såg en daggmask *ihhh* fick en chock, den låg mitt på gräset och jag var inte mer än ungefär 5 cm bort så jag typ såg den rakt i ögonen, kunde inte hindra det spontana skriket, som tur var så är ingen av grannarna hemma, annars hade dom väl trott jag blivit mördad eller nåt...iofs inte långt från att jag fick en hjärtattack och dog.
Den som uppfinner nåt som kan ersätta alla daggmaskar, ska jag dyrka i resten av mitt liv!

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha fnissade lite åt dig nu, rädd för daggmask hihi!!

Sussa sa...

Vet du hur farliga dom kan va? Dom ligger där o är slemmiga o äckliga o rätt som det är trampar du på en o halkar omkull o bryter ett ben eller två...