tisdag 28 april 2009

Frisk för att vara sjuk...

Ringde magnetröntgen idag och fick svar att jag skulle få en tid i slutet på juni eller början på juli!!!!!! Om jag inte hade tur att det blev någon avbokning men just nu så såg det ut så, men han jag pratade med bad mig ringa tillbaka till ortopeden och begära att få komma till en privatklinik istället, man har tydligen rätt till det om man måste vänta i 3 mån. dom har tydligen nåt sorts samarbete med en klinik i sthlm.

Ska till min läkare på VC idag kl.13.00 ang. ev. sjukskrivning, kunde tydligen inte ta det på telefon *suck*

Det är som min svägerska sa, man måste vara frisk för att vara sjuk!!
Imorgon kl. 08.00 skulle dom iaf ringa från ortopeden och om jag får klartecken från dom att det är okej med privatklinik skulle jag ringa åter till magnetröntgen så skulle dom skicka vidare min remiss till kliniken, låter det rörigt? Hm tycker jag med....många turer är det!!!!

Nähe förbereda mig för ett besök hos farbror doktor då sen ut till katthemmet mellan 15.00 och 20.00

Inga kommentarer: