fredag 10 april 2009

GLAD PÅSK!

Känseln är tillbaka i knät! =D
Fick en riktig sovmorgon idag, vaknade 09.50 länge sen jag sov så länge, iofs somnade jag inte förrän runt ett...läste ut en så bra bok igår Mari Jungstedt "stilla natt"
Hade faktiskt en riktigt mysig kväll igår. Lotta var ju här på besök mellan 14 och 17 när hon hade gått satte jag mig i fotöljen och började läsa boken sen gjorde jag ett uppehåll runt 18 då jag åt middag sen satte jag mig i fotöljen igen och fortsatte att läsa boken, så lugnt och skönt. Ingen TV på och gubben jobbade, så skönt! Det var tyst och stilla! När han kom hem så åkte ju TV:n på det första han gjorde så då var det bara att gå upp och lägga sig och fortsätta läsa boken i sängen. Det gick det med.

Idag satt jag ute i solen och lyssnade på en ljudbok jag hållt på med ett tag. Men fick inte sitta där så länge började ju jobba kl.14 så det var bara att traska in runt 13 och äta och sen åka iväg till jobbet.

Hoppas alla får en riktigt glad påsk!

Inga kommentarer: