onsdag 25 mars 2009

Förlåt...

Nu har jag inte skrivit här på evigheter, bäst att ta tag i det igen då...hmm kommer inte ihåg vad som hände förra veckan, hade långledig helg iaf. Börjar med att berätta från fredag då..

Fredag 20/3 Lagade god middag som vi bjöd ett par kompisar på, sen bjöd vi även in svåger och svägerska och grannarna på lite ost och kex. Middagsgästerna åkte hem runt 22, svåger och svägerska åkte hem runt 23 och grannarna gick hem vid 02.30 =) Lagom runda om fötterna var vi =) Jättetrevlig kväll!

Lördag 21/3 Anders mår dåligt halv dagen han såg verkligen fram emot grillkväll med öl *not* kl. 17.00 var han ändå någorlunda fräsch och då kom Anders kompis och hämtade oss, sen hem till dom och med vinglas i handen kollade jag på medans middagen förberedes ;) Min roll i köket "titta på"
Det var SÅ gott med grillat, så nu är iaf grillsäsongen invigd. Gick hem runt 00.30

Söndag 22/3 Jobbade i trädgården hela förmiddagen så nu är vi en buske/träd fattigare men då en rabatt rikare...hittade även massa olika lökar varstans i trädgården som fick nytt hem i nya rabatten, hoppas dom kommer trivas. Sen kollade vi repris på Let´s Dance och slappade resten av kvällen.

Måndag 23/3 jobbar kväll börjar 14, på förmiddagen kollade vi Australia och sen gjorde jag en lasagne *gott* blev dock lite för mycket bechamelsås :( blir lite för krämig för min smak, men går ändå att äta.

Tisdag 24/3 Jobbar till 16.50 sen snabbt iväg för att åka ut till katthemmet =) Jätteroligt att vara tillbaka, fick ett litet gulligt meddelande att dom ahde saknat mig =) sen var det bara hem och prata lite med Anders och sen hoppa i säng

Onsdag 25/3 Ahhh vaknar 06.50 jag börjar 07.00 upp fort som f**n, klä på sig, strunta i sminket, ut till bilen, skrapa rutorna halvdant, ringa till jobbet o säga att jag är sen, stämpla in på jobbet 07.12 *stolt* Efter en stressig första timme och många gliringar från "underbara";) arb.kamrater så gick jag ut till mitt rum och det första han säger som jag delar rum med är "vad fin du är idag" det har jag levt på hela dagen =) Kul att få höra efter en skit-morgon!

Så nu tror jag att jag är ifatt =)
Våffeldagen idag så självklart har man moffat i sig några våfflor här på kvällen, men gott var det!
På fredag åker Sanna A till egypten...låter skönt! Men jag unnar verkligen henne det!! Hon behöver det, har jobbat hårt och mycket den senaste tiden. Kommer bli skoj för henne.

Deklarerade gjorde jag igår, längtar nu till juni då man får tillbaka skatten. Höll på och få en chock när jag såg den prel. utbetalningen. =) Skoj kommer det bli!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack söta du! Va så kul att träffa dig idag... känns som det va evigheter sen! Ser fram imot lunch imorgon!
Puss o Kram
Sanna A