torsdag 12 mars 2009

Sovmorgon, va e de?? ;)

Uppe supertidigt för att hinna med min morgonpromenad innan jag ska gå hem till Linda och kolla Greysan, sen har jag bestämt att Anders ska ha lunchen klar tills jag kommer hem och sen sticker jag direkt till katrineholm och Sanna =D skoj ska det bli, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Ta en sväng på stan kanske och kanske en promenad...får se hur mina ben känns då =)
Otroligt stolt över mig själv =D men det kändes som om att det gick mycket lättare att gå på kvällen...kanske för att man hela tiden gick och kollade bakom sig och var halvt livrädd att någon skulle hoppa på en...hehe min fantasi skenar iväg ibland ;)

Nähe nu måste jag ut så jag hinner, kl.09 ska jag träffa Linda och innan dess måste jag ha hunnit gå och ätit min havregrynsgröt till frukost, dock har mjölken tagit slut men jag får överleva utan den :)

Inga kommentarer: