lördag 7 mars 2009

Glad

Vilken underbar kväll det blev igår, så kul!!!

Kan inte minnas när jag skrattade så mycket senast, men det är klart, efter 3 flaskor vin kan man väl inte göra så mycket mer än att skratta =)


Jag mår ju som jag förtjänar idag också...strax efter 3 kom jag i säng men vaknade ändå inte när Sanna ringde 03.32...haha, jag är otroligt lättväckt annars...vaknade inte ens när Anders kom hem kl.06. Det sista jag gjorde innan jag somnade var att skicka iväg ett sms till chauffören och tacka för skjutsen som jag hade glömt i fyllan och villan, fick nyss tillbaka ett sms där han skrev att jag visst hade tackat för skjutsen men att jag kanske inte kommer ihåg det =D *mycket möjligt*


Gick upp 08.15 och mådde så dååligt, drack 1 liter vatten och tvingade i mig 2 smörgåsar sen la jag mig på soffan och sov 1 timme innan jag drog ner på stan för att köpa födelsedagspresent. Mår mycket bättre nu efter lite frisk luft (och alvedon) =)


Nu ska vi snart iväg på dop, ska bli mysigt och sen direkt efter det ska vi hem till svåger och svägerska och fira deras dotter som fyllt 17 år.


Imorgon ska vi till julita och fira mamma som fyllde år förra helgen, hon skulle bjuda på helstekt oxfilé och råstekt potatis...*mums* älskar verkligen mammas mat, mamma är otroligt duktig i köket!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår inte hur du kan tänka dig att det var vinet som gjorde dig så glad... Det var ju givetvis sällskapet!!!!

/Sanna A

Anonym sa...

Det var självklart sälskapet, helt klart. Det sälskapet går inte att köpa för pengar!!

Jaha svårt att gå upp!! En annan fick ca 3 timmars sömn men det gick bra men det är först i dag som jag känner mig återhämtad i kroppen MEN själen fick sig en kick *ler*