söndag 15 mars 2009

Söndag

Blev en lugn kväll på jobbet igår, tur det med tanke på min fot :) När jag kom hem blev det en snabbvisit hos grannarna, alltid lika trevligt :) Men vilken katastrof, vad var det för jäkla låt som vann????? Jaja man hade ju kunnat räkna ut det men någonstans hoppades man ju att någon bra låt skulle vinna...Vinner inte den där låten eurovision ja då vet jag inte vad som vinner...har varit så konstiga vinnare nu på slutet så den här passar väl in då?!

Jag får ta Helenas råd och börja simma flera mil om dagen istället, min fot tycker inte om att jag går på den :(
Ska till jobbet nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du får simma. I dag har jag gått stavgång, 5400 steg blir det. Det är ju snällare mot leder också.

Slit inte ut dig, VI vinner iallafall *ler*

Anonym sa...

Men hallå!!! Man kan inte bara sluta skriva sådär?! :)
/sanna a