lördag 7 mars 2009

Hatar ångest!

Idag har jag gått på alvedon....blir superdålig när alvedonen går ur kroppen, men med den, har det faktiskt fungerat ganska bra...var lite jobbigt vid presentöppningen på dopet och under middagen hos svägerskan när alla dom andra drack rödvin, hehe då vände det sig i magen. Dom andra hade ju självklart jättekul åt det =) Men det bjöd jag på... Nu börjar ångesten komma smygande...att den alltid ska komma! Varför kan man inte bara festa och ha kul och vara bakis dagen efter, det räcker väl? Varför måste fylle-ångesten komma?? Usch...! Den är nästan det värsta eller nästan, den är VÄRST!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på filmen som är på trean, den är ganska rolig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, en jävla ågren hade en annan också i sini ungdom efter supande. Blev bättre när jag drack mindre *ler*. Dricker som sagt aldrig i dag några mängder och roligt har jag ändå.

Anonym sa...

Men varför har ni ångest för? det verkar onödigt tycker jag... det mår ingen bra av! Haha en trevlig kväll va det, må inte dåligt för det!

Sanna A