torsdag 12 mars 2009

Ont

Ajj Ajj, har ont i HELA kroppen. Hade ingen aning om att man använde så mycket mage och rygg när man gick men jag har träningsvärk i magen, ryggen, vaderna, baksida och framsida lår och rumpan. Hade det bara varit träningsvärken hade det inte varit någon fara, men det är ju benhinnorna som är värst *AJJJJ* men vad är väl lite smärta? vill man vara fin så får man lida pin =D
Blev en promenad i morse på närmare 5000 steg, sen en promenad till och från Linda, sen kommer jag till k-holm och då släpar Sanna med mig ner på stan(hon bor långt från stan), så man kom över 15000 steg idag med *lycklig*

Barn är ju för söta, följde med Linda när hon lämnade lilla Lisa på dagis, jag stod utanför och höll ett öga på lillasyster Ida...när Linda och Lisa gick in så vänder sig Lisa om och vinkar supergulligt började med lillfingret sen ringfingret och sen långfingret...ja ni fattar..såg så gulligt ut! Haha

Sen kom man ju hem till Sanna och lilla charmtrollet Isac där får man alltid en kram och en blöt puss på munnen när man går...toksöt!

Nähe sängen nu då, håller på och kollar genom sex and the city-boxen som jag fick av Anders i födelsedagspresent...ganska avkopplande=)

Imorgon blir det sovmorgon*längtar* men när jag vaknar så blir det en långprommis, eller jag vet inte om jag klarar en långprommis innan frukost...kommer ju hungra ihjäl halvvägs...får nog bli den vanliga morgonpromenaden och sen kanske en långprommis på kvällen...ja så får det bli =)

Inga kommentarer: