fredag 13 mars 2009

Hemkommen

Kom precis hem och ska ta och registrera mina steg, blev inte lika mycket som dom andra dagarna men jag slog iaf 11700 =) Imorgon blir det en promenad ner till stan, ica kvantum, måste köpa min hårfärg och färga utväxten...man mår ju mycket bättre när man känner sig fräsch. Tror jag ska följa hälsans stig imorgon bitti, den går förbi här utanför och går ner på stan. Ica öppnar 9 klockan 12 börjar ett träningspass som jag ska gå på, ska bli superkul. Moves (dans) med schlagertema, det var Linda som tipsade mig om det*tack* hoppas bara min fot inte kommer ställa till besvär för mig. Har haft grymt ont i min vänsterfot idag. I morse kände jag inget alls men sen när vi gick på stan..Ajj ajj trodde jag skulle stryka med där ett tag, det verkligen ilar i hela kroppen när man stödjer på foten. Kändes lite bättre i promenadskorna men inte helt 100. Tror jag belastar foten fel...:( Iaf tillbaka till morgondagens planering, mellan promenaden och passet måste jag ju hinna få i mig frukost sen slutar passet kl.13 då har jag en halvtimme på mig att komma hem, duscha, göra mig i ordning och sen åka till jobbet. Börjar 14.00
Tidsoptimist som man är så borde det funka =)

Inga kommentarer: