onsdag 4 mars 2009

SEMESTER!!!!

Varför har vi sveriges lägsta toaletter på jobbet? Ja det kan man ju undra...Inte skönt för mitt knä, var en pina varje gång man skulle gå på toaletten och sen drog man ut på det och försökte undvika toalettbesök men som alla vet så har nöden ingen lag...det var ju bara att traska dit och uppleva smärtan. Annars har det inte varit så mycket problem idag, jobbigt att sätta sig och resa sig men efter ett tag kom man ju på olika knep som funkade.

Har haft en hektiskt dag på jobbet, har varit fullt upp. Idag fick jag också alla tillbehör från Tappa trampet, och så lyckades jag värva 5 personer till så nu är vi 16 st som ska tävla i 2 lag, ska bli så kul!!

Imorgon ska jag på ljusparty hos Linda...ska bli spännande, finns så mycket fint tyvärr kostar det ju en halv förmögenhet :(

På fredag ska jag och Sanna, hem till en arbetskamrat och dricka vin...kommer bli så skoj! Hehe stackars henne, vi berättade att vi hade ordnat skjuts både till och från henne så hon hade inte så mycket annat val än att bjuda in oss...men jag tror nog hon tycker det ska bli kul!

Nähe nu lockar soffan...mm ska bli riktigt skönt faktiskt. Kasta upp benen i soffan och bara njuta av ledigheten. Har ju semester nu i 5 dagar, skulle åkt till london men gubben fick ju inte ledigt. Men det är ju skönt att bara vara ledig också, behövs...syns framför allt på hur det ser ut här hemma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha om vi inte hade bjudit in oss själva, så hade vi inte fått komma. Helena har en kärleksfullt förhållande med sin dator... Eller hur Storesyrran? :) Men hon kommer att uppskatta det, hon vet bara inte om det än. Ska bli mysigt.

Sanna (fisk)

Sussa sa...

Haha, jag håller med du! =)

Anonym sa...

Ja, det är jävligt synd om den kompisen för den kompisen behöver städa på sin lediga dag *ler*

Min dator kommer lida stort men jag har hunnit vänja mig vid tanken...tror till och med att det EVENTUELLT kan bli roligt *ler ännu större*