tisdag 10 mars 2009

Jobbdags!

Snart dags att åka till jobbet, jobbade visst kväll idag men imorgon börjar jag 9 =) sen är jag ledig torsdag och fredag, skön start efter 5 dagars ledighet=) På torsdag morgon ska jag hem till Linda och kolla Grey´s, kul! Sen efter det åker jag nog till k-holm, Sanna hade saknat mitt sällskap =) självklart har jag saknat henne med! Alldeles för länge sen vi sågs. Vi har också börjar planera för en utekväll här, men det är svårt för vi jobbar motsatt helg :(

Anders och jag pratade lite om vad vi ska göra på semestern i år, vi vill båda åka ner till gotland, till stugan där men sen började vi prata om vi ev. ska bila ner i europa, berlin-tjeckien-slovakien-ungern-serbien-kroatien-österrike-gotland =D vi får se vad som händer, men kul skulle det vara. Antagligen blir det bara gotland=)

Nähe, byta om och göra sig redo för jobb då...!

1 kommentar:

Sanna sa...

JAA... Jag saknar dej massor!!
Så se till o kom hit på torsdag!!
Va roligt!!!! PUSS!!