måndag 16 februari 2009

Tur?!

Hur vore det om man för en gångs skull skulle få lite tur? Hur känns det? Kan ju för f****n inte ens hänga gardiner utan tur, och det gick ju bra..eller INTE!! ska söka på google och se vad tur innebär, vad är tur egentligen? hur får man tur? JAG VILL HA TUR! Återkommer när jag vet mer.

Läste i lördagens tidning att Dan Brown ska släppa en ny bok, the solomon key och att hans bok änglar och demoner kommer på bio den 14 Maj! VILL SE! Undrar när nya boken kommer?!

3/3 är det äntligen dags för en ny kortisonspruta i knäet, LÄNGTAR!! Så mkt jag vill göra men som hindras pga smärtan, vill ut och gå snabba fettbrännande promenader, vill träna hårt och allt för att gå ner i vikt, det enda jag kan göra är att gå o simma och gå på vattengympa, när jag tränar vill jag att det ska kännas i hela kroppen jag vill ha träningsvärk jag vill vara helt död jag vill ta ut mig till max!! Så som det SKA vara! Viljan finns men kroppen sviker, nu vet man hur det kommer bli när man blir gammal...MEN JAG ÄR INTE GAMMAL ÄN!! Det ska inte vara så här nu!

Nähe ge sig på dom j**la gardinerna i nästa rum då...SUCK, går säkert superbra! Känner det i hela kroppen hur bra det kommer att gå....eller INTE! Näe vadå, jag är inte bitter, inte alls! Bara otroligt trött på att saker och ting inte kan gå så som jag vill att det ska göra! Hur svårt kan det vara?

J***igt svårt tydligen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade Du nåt på GOOGLE om tur?? jag skulle behöva lite.. tack:o)
//LG