lördag 7 februari 2009

Fest ikväll=)

Kom precis hem från jobbet så nu ska jag springa upp och lägga mig i sängen och vila ett par timmar innan jag ska iväg på tjejfest=)

Ska bli riktigt kul, fick ett sms från Linda nyss där hon bad mig ta med singstar-skivor så jag anar åt vilket håll festen kommer gå...=)
Kul ska det iaf bli, lite trött efter jobbet bara och så ska jag ju vara nykter då jag börjar jobba 7 imorgon och vi endast är 2 personal inte kul eller schysst att vara bakis då.

Men jag har lika kul nykter som onykter så det gör mig ingenting.

Börjar få ett blåmärke i mitt högra armveck från att jag var försökskanin åt Sanna idag, hehe..sprutade lite blod då hon glömde släppa stasen ordentligt=) haha, men det gick bra hon klarade det på första försöket.

nej nu måste jag sluta så jag får ngn sömn!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tyckte du va så modig som låter mig ha kul på jobbet! ledsen för fontänen! hoppas du hade kul på festen! /kram