torsdag 19 februari 2009

Katrineholm!

Varit där idag, ska tydligen dit imorgon och stanna hela helgen fram till söndag och så var jag där i tisdags...så man kan ju summera det som så, att jag denna vecka varit mer i k-holm än jag varit hemma i ockle:(


Men det ska bli kul i helgen, imorgon är det singstar-kväll hos slusken (Madeleine) syrran ska dit och nu har jag även lurat dit Sanna. Så det kommer nog bli trevligt. Lördag är det dags för 50-års kalas. Mammas sambo ska ha fest då han fyller 50 imorgon. Sen åker jag hem på Söndag.....nu ska jag ladda kameran så jag kan ta massa härliga kort=) Så ser min helg ut.

Anders ska också till k-holm på lördag men endast för att spela match, så jag ska nog släpa mig ner till bowlinghallen så att jag får se min man lite den här helgen.

Jag, slusken och syster

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ja vänta du bara, vi ska se till att du får det kul hos slurren =) hoppas bara inte dina "dyrbara" ägodelar, ja nu menar jag inte "ja du vet vad" utan självklart ALKOHOLEN frös till is i din bil som du ringde och va så orolig över i morse! ses ikväll de blir singstar, sprit o cigaretter för hela slanten!!!

// Syster yster

Anonym sa...

Men hallå!
Här står det still... Vill ju höra allt om helgen?!
Miss you, länge sen.
/Kram fisken.