onsdag 4 februari 2009

Sliten...

Känner mig trött nu, har varit full fart hela dagen..men ändå känns det som om jag inte gjort annat än suttit i konferenser och möten idag... Nu ska jag ställa mig framför spisen och laga mat till att äta nu och matlåda till imorgon...jobbigt att laga flera olika rätter på en o samma gång.

Igår var jag i k-holm och hälsade på Sanna medans killarna bowlade, vi hade mysigt och roligt som vanligt.

I söndags var det kalas, firade att Anders hade fyllt år så det kom lite folk hit, alltid lika trevligt!

I lördags var jag i k-holm och svängde mina lurviga, dock nykter *kors i taket* riktigt skönt dagen efter faktiskt och det var såå skönt att åka bil hem på natten och slippa gå då det var svinkallt!!

En liten hälsning till mamma som är sjuk, hoppas du blir frisk snart! Vilken otur att vattnet frös nu när du är sjuk och hemma. Ska ringa och kolla nu om rör-gubbarna har fixat det. Guuud så skönt att inte bo på landet längre....saknar verkligen inte allt det där trasslet med vatten och värme..
hålla på och elda för att få värme och varmvatten så man kan duscha*brrr* skulle inte klara av att bo så igen=)

Imorgon jobbar jag igen, ledig på fredag och jag vet faktiskt inte vad jag ska ta och hitta på då?! jobbar sen hela helgen...

1 kommentar:

Sanna sa...

Finally.. ;)

Nämen..hur ska vi få Sussa o bli pigg igen..hmm..skönt att du är ledig på fredag iaf..då får du ladda batterierna=)

Jaaa...när ska vi ta nästa shoppingtur!?? Längtar redan!