torsdag 5 februari 2009

Helt okej dag!

Har precis ätit en god middag och bestämt mig för vad jag ska äta imorgon.
Men i helgen ska jag bli bjuden på mat, ska bli spännande att se vad det blir då... tur att man har snälla och gulliga arbetskamrater, blir både bjuden på mat och får små mysiga presenter =) Eller bjuden på mat har jag ju inte blivit än men sen efter helgen så..!
Hoppas verkligen det blir en lugn helg på jobbet, förra helgen hade tydligen inte varit rolig alls:(

Fick besked om idag att vi måste gå tillbaka till att jobba varannan helg istället för 2 av 6 som det varit nu..trist! Speciellt som jag var riktigt nöjd med mitt schema och turkamrater. Hoppas det inte ändras för mkt.

Nähe...om man skulle ta och bädda ner sig i soffan under täcken och filtar så man får upp lite värme?! hm då somnar jag väl, men men då får jag väl göra det.

Inga kommentarer: