måndag 9 februari 2009

Ont i huvudet efter en stressig dag på jobbet...ligger och läser på en bok jag påbörjade i somras men aldrig läste ut, har nu tagit upp läsningen då en viss person sa i helgen att jag verkligen MÅSTE läsa klart den boken då den enligt personen skulle vara den bästa i hela trilogin.

Går segt, svårt att koncentrera sig i och med huvudvärken, får fortsätta imorgon då jag är ledig.


Pratade precis med syster yster och det verkar som om det blir en katrineholms tripp imorgon så jag äntligen får se henne!! Måste vara månader sen, ska gå på stan och så har hon bokat in träff med mamma så det blir 2 flugor i en smäll! Perfekt!

Ska faktiskt bli riktigt kul att bara umgås med syrran, även om vi är väldigt olika så har vi oftast kul ihop. Hon är en härligt underbar människa med en helt annan stil och en helt annan livssyn än vad en annan har. Ibland blir man avundsjuk, medans en annan oroar sig och går i taket för minsta lilla, stressar över ALLT, får spänningshuvudvärk etc. etc. så tar hon så coollugnt på allt! Hon stressar aldrig, säger vad hon tycker, står för det, är sig själv och trivs med det! Hon är den mest sociala person jag känner, hon pratar med allt och alla...oftast skäms jag då, men sen skrattar vi åt det och har kul! Åh jag saknar verkligen henne!!
Ska bli riktigt kul imorgon!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahhh vad gullig du är syster yster =) ser fram emot att komma och hälsa på er, har inte blivit av än *skäms* men nu är både Tim & jag lediga en HEL vecka! så nu kommer vi, vi ringer när vi kommit fram till Motala, så bestämmer vi någon dag i veckan. Puss på dej LOVE YOU