torsdag 26 februari 2009

Borde sova..

Har precis kommit hem från jobbet och är oförskämt pigg och vaken...hur ska jag kunna somna? Fick ju endast 2 timmars sömn igår innan jag åkte in för att jobba natt...men men, natten gick galant. Inga problem alls...hade med mig en superbra bok som jag precis påbörjat och så hade min favvistidning,story (tidigare "mitt livs novell", bara massa lyckliga romantiska kärleksnoveller) kommit ut så den har jag suttit med hela natten fram till typ 05 då jag hade läst ut den och löst korsordet och dom 2 lätta sudoku som är med. Sen tog jag tag i boken.... hände lite halvläskiga saker inatt, men det var bara spännande...kände riktigt hur pulsen steg och sen när det händer på natten så förstärks ju allting. Hade det varit nu på dagen så hade man inte reagerat likadant.

Svinhalt ute, var jag inte beredd på...höll på o slå omkull ett tiotal ggr på den korta biten som det är till bilen, men jag klarade mig! Slog omkull riktigt ordentligt då när första snön hade kommit, november tror jag det var... halkade omkull och slog i bakhuvudet och det är sant som dom säger, man ser verkligen stjärnor..*ajj* gör ont bara jag tänker på det... Sanna ville jag skulle följa med på party på lördag här i nyk. men jag jobbar ju kväll heeela helgen. Så jag får så snällt sitta hemma själv...Kommer vara gräsänka hela helgen från fre-tis...stackars ensamma mig..Näe de går ingen nöd på mig, tvärtom...tycker det är skönt att få vara ensam ibland...men nu tycker jag det har varit ganska mkt ensamt...inte rooligt.


Nej nu måste jag verkligen försöka sova!

God natt!

Inga kommentarer: