torsdag 12 februari 2009

Bra dag!

Började dagen med att städa lite lätt, men sen slängde jag mig i soffan och läste min bok, börjar komma in i den nu igen fast att den fått vilat sen sensommaren.

Kom nu precis hem från jobbet och är otroligt nöjd med min arbetsdag, trots att jag avklarat en otroligt jobbig sak som jag grämt mig över i flera dagar. Men nu är det värsta över. Jag har haft fullt upp hela dagen, sen det att jag stämplade in tills det att jag stämplade ut. För de flesta låter det väl som en mardröm men jag älskar det! Att ha nåt att göra hela tiden, känns så skönt sen när det är klart!! Sen gillar jag att det är liiiite stressigt, men det måste vara på en hanterbar nivå, man måste känna att man har kontroll!

Sen när jag åker hem så spelas en gammal favoritlåt på radion! Westlife-Uptown girl
Har ett så mysigt minne till den låten därav är den mkt speciell. När jag hör den låten så är jag tillbaka i Sannas barnrum med dom blåa tapeterna och en bård med svart kina-tecken, vi ligger där på mage på hennes golv och lyssnar på den här låten som hon har spelat av från radion på ett kasettband och vi spelar låten om och om igen för vi håller på och skriver ner texten så att vi är ordentligt förbereda inför den stundande westlife-konserten. Vår andra Westlife-konsert, tror det var -02... den första var nog -01 och den sista hade vi boysen med så det måste ha varit -04
Känns som evigheter sen dess, har hänt så mkt i våra liv!!!

http://www.youtube.com/watch?v=GXCqrL76HLs


Nähe nu ska jag ta och hoppa i säng, upp tidigt imorgon och jobba! Kanske tar med mig boken upp och läser ett kapitel så slutar jag dagen likadant som jag började den=)

Inga kommentarer: