söndag 15 februari 2009

Sol=)

Bowling är ju kul som "sällskapsspel" man träffas några kompisar, har kul och bowlar. Men som sport är det ju helt j**la värdelöst!!! Man gör som man ska men det funkar ju inte!! Sen försöker man gå tillbaka till så som man spelade innan man fick "lära" sig hur det SKA vara, nej då funkar inte det, för då känns det helt fel! Jaja skit samma, måste väl träna mkt mer....men var hittar man tiden??

Blev en jättetrevlig kväll igår, träffade/såg på inte mer än 5 arb.kamrater på c.a 2 timmar i bowlinghallen!
Efter bowlingen åkte vi till Fik@ där vi åt god mat, sen åkte vi till coop och handlade lite godis och sen hem till Magnus och Linda och kollade på inspelade versionen av melodifestivalen.

När vi kom hem somnade Anders på en gång men jag var tvungen att läsa klart boken...visst den var jättebra men håller inte med om att den skulle vara den bästa. Jag är ju en stor romantiker och vill att alla historier ska sluta romantiskt, det gjorde inte denna = besvikelse.
Trodde och hoppades att dom två skulle bli tillsammans. Men nej då....Men jag verkligen längtar till den 27/2 då första boken kommer ut på bio, är bara så ledsen att jag jobbar kväll HELA helgen....Funderar på om man skulle åka till norrköping ikväll och titta på bio, vi har ju fortfarande inte sett nya wallander! Det är så mkt som jag vill se som jag inte sett, t.ex "allt flyter", "vi hade i alla fall tur med vädret igen", "bröllopsduellen", "mammut", "australia" m.m

1 kommentar:

Sanna sa...

Hej sötis!!
saknar er!! hoppas vi ses
på tisdag!:) Kram kram!!