onsdag 25 februari 2009

Detaljer om helgen!

Åkte till k-holm direkt efter jobbet i fredags, blev först ett stopp på stan för att inhandla lite nödvändiga saker. Sen fort hem till syster för att försöka göra sig vacker(vackrare) när vi var tillräckligt vackra så tog vi bilen och körde i ilfart och hämtade Sanna och sen slirade vi hem till slusken redo för party!
Det blev sing-star och dricka och sällskapsspel och dricka och lite mer dricka. Men vad kul Pratmakarna är!! Underbart spel! Rekommenderas varmt!
Sen blev det väl dags för utgång, Sanna skulle upp och jobba tidigt så syrrans sambo hämtade mig och Sanna och skjutsade hem Sanna medans syrran och slusken gick ner på stan. Systers sambo släppte av mig utanför Harrys där jag släpade ut K och drog med honom ner på stan! Vilken rolig kväll, vi gick bara runt på stan mellan krogarna... så som man gjorde när man var "liten" (precis fyllt 18) Säger bara "Simon says..." vilken sekt!!! asg
Somnade runt 03

Lördag: upp tidigt för att kolla när Anders hade match. Gick upp strax efter 8. Var först tvungen att promenera bort och hämta min bil som stod hos slusken. Hehe vilken tur att K bor precis på vägen, var ju bara tvungen att springa upp och väcka han...men det gick i stöpet han var redan vaken=( Matchen vann dom! Kul! sen hem till syster och spela lite X-box sen äta lunch sen göra sig vacker igen och sen hem till mamma runt 14-15. Ungefär 25 pers. kom det på 50-års festen, mkt lyckat. Jag tillbringade större delen av kvällen i köket och diskade och städade. Jag var nykter och då kan det vara lite stökigt att umgås med onyktra personer.
Sen köra hem i snöovädret med systers bil *ahhh* skitdåliga däck*köp nya* och bakhjulsdrift. Gick typ i 50-70 km/h hela vägen hem. Väl hemma bytte jag till min egen bil och gav mig ut igen för att köra kompisar. Sen hem och sova, somnade runt halv 4.

Sen på söndagen åkte jag hem!

Inga kommentarer: