onsdag 17 december 2008

Väntar....

På att Linda ska ringa så jag kan ta mig till henne så vi kan fortsätta kolla grey´s anatomy :)

Måste dock ta mig till jobbet kl.14 idag. Behövde komma in några timmar extra, men om allt går som det ska så är jag nog hemma till 18 igen hoppas jag....

Blir nog en myskväll hemma...god mat och gott vin...länge sen sist:(

Igår hade vi planeringsdag på jobbet direkt efter det åkte jag till bowlinghallen för att få mitt livs första bowlingträning...gick nog ganska bra tror jag:)
Måste komma i form inför annandagscupen:)
Blir nog träning på fredag också, efter jobbet...men då blir det nog bara jag och Anders som tränar.
Lasse har lärt mig det grundläggande så jag får träna på det, släppa bollen rätt och träffa rätt pilar, stå rätt osv. osv.

Lite träningsvärk idag, tror jag....:)

Inga kommentarer: