lördag 20 december 2008

Trevlig kväll

Jobbade idag 7-15 men flexade hem runt 13 men jag var snart tillbaka på jobbet då jag behövde täcka upp för annan personal ett par timmar....

Ikväll for vi iväg till svåger och svägerskan och drack lite gott och spelade wii, vem var kung på bowling?! hmm kan det ha varit jag??!! Haha...så kul och jättetrevligt.

Sova lite och sedan dra till k-holm för att shoppa dom sista julklapparna och sedan hem till Sanna och dricka viiiiin....så mysigt och ojj vad jag har längtat...

Blev dock lite orolig när Sanna ringer mig under dagen och berättar att hon var tvungen och hämta hem Isac från dagis då han hade kräkits, men som tur är så var det nog inget =)

Idag blev det också äntligen klart med tjejkväll, den kommer äga rum den 17/1 hemma hos Åsa, det blir jag, Emelie, Gill och självklart Åsa...gamla tjejpakten från Karsudden....sååå kul!!! Vill att det ska vara nu!!!!!!! Men tiden går fort så vi är snart där!!

Önskar er alla en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: