söndag 28 december 2008

Nytvättade jeans...=(

Usch dessa tidiga mornar, vänjer man sig någonsin? *gäsp* Och sen var jag ju tvungen att ta på mig nytvättade jeans...obehagligt...känner mig så stel och obekväm...*längtar hem till mjukisarna*

Eller hem och hem, jag är hemma men ska snart åka till jobbet så jag längtar hem i förebyggande syfte :)


Jaha annandagscupen gick väl sådär...första serien gick urdåligt men andra serien gick bättre men då hade jag oturen att möta en proffsliknande bowlingspelare :(


Har varit en otroligt lugn helg...har jobbat, är ledig på tisdag och det ser jag fram emot, vet inte vad jag ska göra men det är alltid skönt att vara ledig...och sen jobbar jag ju nyår så det blir ett lugnt firande även där.

En bild från Seychellerna såhär i mörkret och kylan, är sååå sugen på att åka utomlands...kollar dagligen efter nån härligt skön billig resa...

Inga kommentarer: