söndag 28 december 2008

R.I.P min älskade mobil



Hur trött kan man bli på sig själv, lyckades tappa min älskade mobil i golvet på jobbet i morse....Jag som har varit så supernöjd med den...tyvärr var den utom all räddning, så jag har så här efter jobbet kört till norrköping för att köpa en ny mobil...visst är det kul med ny mobil..men jag saknar ändå min gamla :,(


Alla gulliga och mysiga sms är borta och massor med telenummer är också borta...hur ska man få tillbaka dom? hur vet man vilka man saknar förrän man ska använda dom?




Min nya pärla, i den färgen...väldigt läcker! Hoppas jag blir lika nöjd med den som den förra.
Äntligen mysbyxor på....!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm men vännen då! Klantigt av dig :/ Så ska man inte göra! Hoppas du får en skön ledig Tisdag iaf. /Kram Sanna (fisk)

Sussa sa...

Aaa jag vet :( Har inte kvar ditt nr. :( varför finns du inte på eniro för?! Ska sno numret nu när jag kommer till jobbet :D KRAM

Anonym sa...

Vilken fin mobil du hittade:)
Du ska se att den minsann är lika bra som den gamla;)
Saknar dig vännen..!!
Massa kramar från Sanna (jag får väl skriva fågel då) ha,ha,ha...

Anonym sa...

hahaha fisk och fågel :)

0701-347051

Sussa sa...

jaha blir jag mitt emellan då? fågel, fisk eller mitt emellan? Haha...