söndag 21 december 2008

Haha, vilken lyckad kväll!!!!!!!!!






Hmm hur många tjejer krävs det för att öppna en vinflaska?....rätt svar: TVÅ!



En som ligger på golvet och håller ner vinflaskan mot golvet (jag) och en som har vante på sig och drar i vinöppnaren...(Sanna) vi drar och kämpar tills den äntligen lossnar...men den går av...sen ligger vi båda på golvet och vrider oss i skrattkramper, nähe nya tag då för att få bort den andra halvan av korken, samma metod som tidigare...Sanna tar i och....får kramp i MAGEN?!! efter många om och men så trotsar hon smärtan och äntligen kunde vi njuta av vinet :)



Sen blev det singstar när Tiina kom! Ja vi hade verkligen jättekul. Sanna och jag hade ätit tacos tidigare under kvällen, men sparade lite åt killarna som sa att dom ville ha när dom kom hem, men när dom väl kom så åt dom inget. Jag och Sanna följde Tiina hem runt 01 när vi sen kom tillbaka låg killarna och sov....jag och Sanna var ganska hungriga så vi satte oss och åt där mitt i natten och pratade gamla skolminnen....haha vad kul vi hade på den tiden...vilka sjuka grejer vi gjorde! 6 år sen vi tog studenten och 9?! år sen vi började 1:an, vart har tiden tagit vägen och vad har vi gjort under tiden?!? när klockan började närma sig 03 gick vi och la oss :) Tack Sanna för ytterligare en lyckad kväll.


Måste bara lägga in en bild på världens sötaste lilla tomte, Sannas Isac...

1 kommentar:

Anonym sa...

HA,HA... årets bästa bild,helt klart!!! Guuud,va roligt vi hade!!
Som alltid;) Puss!