fredag 5 december 2008

Födelsedag

Min dag idag....ganska mysigt att vakna upp på morgonen strax efter 8 och redan hunnit få 4 grattis-sms, sen sätter man sig framför datorn och går in på facebook och där har man fått ytterligare 5 gratulationer. Sen ringer ju alltid mamma och sjunger en liten trudelutt, men hon verkar bli bättre och bättre för varje år. Idag lät det inte alls så illa som det brukar och hon fick inte nån skrattattack heller....=)

Ikväll kommer Anders syster och hennes familj och Anders bror och hans familj sen kommer ett par kompisar till Anders.
Hoppas verkligen jag lyckas med maten...blir mer och mer nervös...och oturligt nog så jobbar Sanna ikväll så jag kan inte ringa och få råd:(
Ska nog ringa henne innan hon åker till jobbet så vi kan gå igenom receptet tillsammans steg för steg=)

Imorgon jobbar jag 7-15 sen blir det direkt hem till k-holm och hem för att fira min morbror och min kusin som fyllt år!
Sen efter det blir det kul, då ska vi hem till Sanna och Fredrik och då blir det säkert spel och massa gott att dricka...och så spårar det självklart ur...har en tendens att göra det när vi bara brukar sitta hemma och ta det lugnt=)

Anders ligger och sover...han har jobbat natt..tråkigt!!

Om man skulle duscha och byta om...klä upp sig lite så man får lite födelsedagskänsla?!

Så får det bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnos..

o grattis ännu en gång.. *börjar jag bli tjatig;)*

Du kan inte misslyckas med den.. den är väldigt enkel o göra! Du kommer klara det galant!

*puss o kram*