söndag 7 december 2008

Kul dag!!

Åh vad kul det var igår..Först jobbade jag till 15 det var lugnt på jobbet så det var inte så illa.
Sen bar det av till k-holm på en gång.
Först hem till min morbror och mina kusiner, där jag blev firad av syrran och mamma. Fick singstar av söstra mi och en sing-star skiva av mamma *tack*

Sen åkte vi hem till Sanna och Fredrik som hade gjort jättegod mat åt oss, nån fläskfilé-gratäng med ris. *mums*
Blandade gott vin med lite cider. Sen tog vi fram spel, Med andra ord!! Så kul, men vilka fuskisar vi är tillsammans med, eller hur Sanna...ojoj men kul var det. När vi hade spelat det typ 4-5 ggr så blev det singstar för hela slanten och när kl. hade blivit 03.30 kändes det som om det var dags att sova=)

06.30 vaknade deras lilla prins och ville inte sova längre...han fick lite frukost vid 8-9 tror jag sen somnade han om vid 9-10 och då sov vi med =) 13.30 var det dags för frukost och sedan hemfärd för oss =) Jättetrevlig kväll!!!TACK!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,guuuud va roligt det va=)
Som alltid med er;)

Känner mig dock lite trött idag..ha,ha.. va kan det bero på!?

*puss*