tisdag 9 december 2008

Norrköping idag...

Var och skulle julshoppa lite i norrköping med svägerskans dotter, Jenny. Var även uppe och tittade på hennes underbara lägenhet!! Så fin! Hon är bara 16 år men så duktig på att hålla rent och snyggt!!

Handlade en julklapp sen blev det mest grejer till mig själv :D
Hittade mkt snyggt!!!

Har glömt skriva att i söndags kl. 19.45 ringde hemtelefonen, skyddat nr :( Jag svarar och personen i andra änden presenterar sig som min läkare på vårdcentralen och han ringde för att berätta vad röntgenbilderna visade....kvart i åtta en söndagskväll?!?

Jaja, tyvärr så fanns det inget att göra utan det jag hade hette såklart nåt fint som inte går att uttala men det är samma sak som röntgen visade för 7 år sen och att det oftast drabbar tonåringar och växer bort med tiden!! För det första TONÅRINGAR??!! Jag är 24!! För det andra växer bort?? jag har lidit av det nu i 9 år!!!
Men han sa att jag var välkommen ner och få kortisonsprutor vid behov och att jag kunde äta anti-inflammatoriskt t.ex ibuprofen.

Torsdag åker jag till k-holm för att ladda inför kryssningen på FREDAG!!! Så kul det ska bli....och nu har jag massa snyggt att ha på mig...frågan är om jag vågar klippa mig...måste bestämma mig snart....hmmm

SANNA ÄR SJUK!!!!!!!!! HON MÅSTE BLI FRISK!!! NU!!! INTE VARA SJUK PÅ TORSDAG-LÖRDAG!!! KRYA PÅ DIG FORT GUMMAN!!!

Inga kommentarer: