söndag 14 december 2008

Superkul kryssning



Party-brudarna


Tiina, jag och Sanna

blev ungefär en timmes sömn, sen var det frukost...ingen av oss var speciellt sugna..en halv macka sen fick det bli cider istället, för att komma in i rätta gängor igen:) ojoj vad kul vi hade...





pratade med Sanna idag då säger hon..." åh på lördag är det dags igen " inget man vill bli påmind om efter 2 tuffa dagar med mkt alkohol. Men men som hon sa så är det bara att börja ladda för lördag...eller är det fredag?! jag vet inte...fredag eller lördag ska jag iaf hem till Sanna och parta loss då våra killar ska på nån bowlingfest=)



Hmm, Tiina kanske också vill komma då?



Nu har jag iaf äntligen tagit mig i kragen och färgat utväxten...väntar spänt på att håret ska torka så man får se resultatet.



ska gå och kika nu =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,men guuud va roligt vi hade..
men sliten är man..ha ha..