torsdag 3 september 2009

Överraskning!!

Ihhh nu har jag precis bokat Sannas något (mycket) försenade 25-års present!! Kommer bli så grymt kul! Åh vad jag längtar....3 okt! Sanna har fått 2 ledtrådar
1. Vi ska till en annan stad
2. Vi lämnar killarna hemma, det blir en riktig tjejkväll

vet ni vad det är? schsss, säg inget =)

usch jag tycker AMF:s nya reklam med larven är sååå sorglig...stackarn vill inget hellre än att hitta en vän och när han äntligen hittar en vän så är det en stor ful groda som äter upp den...
http://www.youtube.com/watch?v=Unj9lTv8RYk

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaaahh.... fan ska du skriva sånt på din blogg för, eftersom jag inte tittar på tv så har jag inte sett den, sen när du skriver sådär då måste man ju se skiten, uuuuuu vad sorglig!!! titta på roligare saker hädan efter mupp!! =) //syster yster