fredag 25 september 2009

Alla svordomar som finns....

Den här veckan började som mitt livs bästa vecka! =D Men igår var det helt plötsligt mitt livs värsta vecka och allt jävla skit tycks bara byggas på, idag har varit en j***a skitdag!!!! Och nu fick jag nyss veta ytterligare en sak, hur f***********n ska man orka???? Hoppas morgondagen kommer bli jättekul, behöver verkligen det nu!!!!!! Imorgon ska vi till öl och whisky-mässan i sthlm....ska bli skönt att koppla bort och glömma ALLT för en liten stund, in i dimmorna *längtar*

Åhhhh jag är så frustrerad, vet inte vad jag ska mig till....Hade jag kunnat så skulle jag gått en lååååååång promenad, snabbt, hårt, svettigt....pinat mig själv....men istället får jag sitta här och tänka på allt jag inte vill tänka på....

Ibland hatar jag mitt liv, just när man tror att man kan bli lycklig så händer det nåt som tar ner en på jorden igen...så har hela mitt liv sett ut....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Susanne.. det löser sej snart, livet har en vändning! vi tar oss igenom det tillsammans!! Förstår hur du känner och önskar verkligen jag kunde göra nåt för dej, men det är inte lätt att ens finna dom rätta orden.. Försök att inte tänka så mycket de blir bara värre då. (har du säkert hört förr)försök att ha en bra helg nu och hitta på saker hela tiden så tankarna är någon annanstans puss & kram // syster yster

Linda sa...

Förstår din frustration!!! Livet är otroligt orättvist ibland!!!! Jag håller alla tummar och tår att det får en vändning snart!!! KRAM!

staf sa...

-It´s nothing to get hung about. strawberryfields forever. Tänk kognitivt vännen. Allt du gör på jorden ska du få igen, å iåmeddet, så har du ingenting att förlora. It´s all yours babe.