tisdag 8 september 2009

Höjden av OTUR!!!!!!!!!!!!!!!

Hur faaan är det möjligt att just JAG lyckas köra på en liten plastbit på kanske 2x3 cm och som sedan fastnar i däcket och gör en jättepunktering...lämnade in däcket och fick domen att hade "såret" varit en centimeter närmare mitten så hade dom kunnat laga det men nu var det bara att köpa ett nytt däck....kan ju säga att A var lagom glad på mig :(

Nu ska jag måla dörrfoder, varit till bauhaus och köpt vitt högblankt golv =) Fikat med en underbar kompis idag, skönt att få prata av sig lite med en vettig person *tack*

På fredag ska vi åka till IKEA och handla och även svänga förbi älvsjö och hämta ut nya däcket.....

3 kommentarer:

Linda sa...

Åh vad ni grejar! Kan ni inte smitta oss lite, vi har mycket som står å väntar :-P Vill oxå handla på IKEA!!!!!!!
Jag tycker vi ska ses nån dag nu snart alla eller bara tjejligan :-) Kram!

Sussa sa...

Haha, ni har ju redan gjort massor för i år, byggt trädäck, bytt fönster, rivit ut toan där nere m.m Absolut ska vi ses!! Imorgon fm kanske? eller nån kväll i början på nästa vecka?? Kramar

Linda sa...

Jag o kidsen gör inget imorn fm så hör av dig om du vill!! Annars tar vi det nästa vecka :-)