måndag 14 september 2009

2009-09-14

Igår blev det inte mkt nattsömn kom i säng 04.30 och sen upp 08.30, sen råkade jag somna till i soffan en halvtimme på eftermiddagen....tyvärr somnade jag till serien på 4:an, hatar att nyheterna ska komma mellan, somnar alltid då!!! Jaja den kanske går i repris...men usch vad trött jag är idag!!!!!! Ändå har jag sovit mellan 22 och 08.00 .....Idag är det läkarbesök på schemat och en tur till mamma i julita....Hon och A ska ge sig ut i skogen och plocka svamp i mängder har jag bestämt =D Tänkte ta tillfället i akt och plugga massa historia! Ligger nog grymt mkt efter...Usch vad svårt det är att komma in i pluggandet när man inte gjort det på mer än 3 år...Nu ska jag ta tag i mig!!!

Äntligen!!! Ikväll är det ju också "svenska hollywoodfruar" måste man ju se....Haha....



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sussa =) Hamnade av en slump på din blogg =) Hoppas allt är bra med dej =) Kram Jessica (högstadiet)