torsdag 17 september 2009

2 nov.



Hade idag möte med chefen och försäkringskassan, gick jättebra. Så här se planeringen ut.... Jag börjar jobba 50% 2/11 och sen den 16/11 går jag upp på heltid! Längtar, ska bli så skönt!!!!!!




Var även en sväng till onoff för att kolla in vilken ny mobil jag vill ha....Kände inte direkt för någon...ingen wow-känsla som jag hade med min k650i....antagligen blir det k700 eller c901...ska in imorgon igen och känna lite mer på dom...




Hade ju sönder min förra 650i då i höstas...då köpte jag ju samsung soul b men var absolut inte nöjd med den (hata samsung) så i maj köte jag en ny 650i (rosa/guld) den var så fin =D tyvärr höll inte lyckan i sig längre än nån månad, fick då beskedet att batteriet var fuktskadat så jag bytte det, men nu för nån månad sen började den att krångla..jag hörde inte den jag pratade med men den andre hörde mig*skumt* så jag lämnade in den och den blev utdömd pga fuktskada som mkt väl kan ha uppkommit om jag lagt mobilen på ett avtorkat bord?! Jaja skit samma, så jag återgick till min samsung men den funkar inte heller, stänger av sig själv och startar om c.a 15 ggr/dag....skitirriterande. Den ska iaf in på lagning nu, tydligen nåt med mjukvaran? Och min 650i fick jag ut på hemförsäkringen....men den finns ju inte att få tag på så en likvärdig mobil blir det istället....*suck*

nedanför c901


Inga kommentarer: