onsdag 16 september 2009

För trött....

Skulle egentligen gått upp vid 6 i morse, men det blev 7 istället...hur tusan ska jag lyckas ta mig upp sen när jag ska börja jobba???? ojoj inte kommer det bli lätt iaf.... Nu ska jag åka in och hämta våran lagade bil och sen ska jag till sjukgymnasten.

Var ju hos läkaren i måndags, han tyckte mina knän såg jättefina ut, han var mkt imponerad av att vänster knä var så fint, ingen svullnad och inte ett enda blåmärke trots att det bara är 2 veckor sen det opererades =D Läkaren sjukskrev mig iaf till den 19/10 och då ska vi ha telefonkontakt...jag ska prata med min sjukgymnast och så får hon säga hur mycket längre rehabilitering jag behöver innan jag ska börja jobba igen, nu är det nära.....!!

Var ju hemma hos Sanna och Isac igår. Så himla kul, vi ses alltför sällan och Isac vet ju verkligen hur man smälter ett hjärta....så grymt söt unge. Tyvärr var det ett tag sen vi sågs så han var inte lika kram och puss-sugen som han brukar vara. Fick en kram till slut iaf=)

Nähe, lite frukost innan jag ska åka....

Inga kommentarer: