lördag 5 september 2009

2009-09-05

Blev en sväng till k-holm igår, skulle träffa min äldre syster för att avsluta farmors sista konto. Åkte lite tidigare till stan så jag kunde umgås med min sjuka lillasyster...riktigt kul var det, kändes som hemma...Vad fort staden förändras...Nu ska jag äta frukost, mmm mammas hembakta rågkaka och så ska jag kolla på brokeback mountain som jag spelade in igår då min karl inte var så glad i att titta på den....ska åka och handla snart också....lite marinad till köttet som ska grillas ikväll*mums* Hade tänkt ta en sväng in till jobbet och hälsa på men får inget svar om hur det är på avd.

Hämtade förresten ut min och Sannas biljett igår också=) Åhh vilken kväll det kommer att bli!!!! Nu har jag mkt att se fram emot =) även om vissa är tråkiga saker så betyder det att jag kommer hemifrån och det är ALLTID kul oavsett anledning =)

10/9 sjukgymnasten
11/9 kräftskiva
14/9 läkarbesök
17/9 möte med chef och fk
26/9 öl och whisky mässan
3/10 överraskning
20/10 Rom

Inga kommentarer: