torsdag 27 augusti 2009

Operation nr. 2...

Ska nu hoppa in i duschen och tvätta hela mig med descutan :( håret är som svinto :( sen bär det av till sjukhuset för operation av mitt vänstra knä...Idag blir jag opererad av min vänsterknä-läkare, han jag träffade i måndags och den 14/9 ska träffa min högerknä-läkare för uppföljning =) Tycker det är ganska lyx att ha en vänsterknä-läkare och en högerknä-läkare =D
Sannas första kommentar var då " men vad bra, då kan du ju spela ut dom mot varandra" ehh just det...haha....

Pratade med Sanna igårkväll...hon är helt gaaaaalen =D Haha, men det var kul...skrattar bara jag tänker på det=)

1 kommentar:

Sanna sa...

he,he.. bara lika galen som du ;D
ja,det är bara du o jag som kan toka oss sådär.. men det gjorde verkligen gott o få skratta så där tokmycket igen..ha,ha..
du är så go o söt vännen!! Puuuussssssss!!!!!

o massa krya på dej kramar nu!!
he,he..om du vill ha hjälp me stygnen sen,så får du hojta till ;)