lördag 29 augusti 2009

here we go again....

Idag skulle jag på tjefest i katrineholm med mina sötaste tjejer...men istället sitter jag hemma och har sjuuuukt tråkigt...jag hade till och med fixat hjälp med håret...kl.16 ska tjejerna börja skvallra hos Em...sen 19.30 ska dom till Harrys för att äta sen blir det utgång...åhh vad jag också vill...Hade tänkt ha på mig en jättesöt lilagrå topp och svarta leggings....och Jenny skulle ha fixat håret...men istället sitter jag här och tycker synd om mig själv....

Läkaren ringde mig igår och berättade hur operationen hade gått...och vad dom hade gjort. Han sa även att jag måste gå med kryckor...i 6 veckor!!!!!!!!!!!! Ahhh känns nästan som ett fängelsestraff....hur ska jag nu kunna ta mig hemifrån??....

Var nyss ute och tog in tvätten och bara det var ju ett helt företag...till slut sket jag i att gå med kryckorna...gick ju faaan inte...*suck*

1 kommentar:

Linda sa...

Nej men fy vad tråkigt.....!! Förstår att det är skitjobbigt och tråkigt för dig! KRAM