måndag 3 augusti 2009

Lördagsplaner

Jaha på lördag var det då ett år sen jag gick upp för altargången och blev fru Berglund istället för fröken Engström....det här året har gått otroligt fort och antagligen kommer dom följande åren gå minst lika fort.
På lördag blir det iaf kryssning med cinderella till åland. Spakryssning med lyxhytt, me like!

Har redan börjat fundera på vad som ska packas med och vad man ska ha på sig, känns som om det var alldeles för länge sen jag brydde mig om vad jag ska ha för nåt på mig.
När man är sjukskriven bryr man sig inte så mycket, sitter ju ändå mest hemma och glor. Och skulle man iväg nånstans så blir det väl ner till kvantum här i oxelösund och det känns ju inte som om man behöver klä upp sig för det :) Åhh ska bli så kul!!
Ringde nyss till Linda och försökte ragga med mig henne och M, hoppas verkligen dom följer med. Skulle vara så kul!!!! Party,party!!

På onsdag kommer antagligen mamma och hälsar på, ska bli kul.
Var hem till mamma i fredags?! tror jag. Och så gick vi ut i skogen och hittade så mycket fina gula kantareller!! Och på ställen där dom aldrig växt förr, kul att dom flyttar lite...men det blir ju svårare att hitta...ungefär 12 liter fick vi ihop tillsammans!

Håller på att kolla lite på resor till i vinter...skulle verkligen vilja åka men vet inte riktigt vart. Står mellan Thailand,Malaysia och Vietnam...lutar väl mest åt Malaysia just nu...

Inga kommentarer: