söndag 30 augusti 2009

deppig...

Tittade just på en av dom sämsta filmerna jag sett, love guru...men ändå kunde jag inte låta bli att skratta åt vissa klipp, bl.a när gurun lyfter upp en liten dvärg och vill tacka oscarskommittén...Haha, det var lite kul.....ikväll blir det bio, nya beck. Har hört att den ska vara dålig men vissa säger att den är jättebra..men det är ju så det är..smaken är som baken...

Ska nog ta bort bandaget runt det opererade knät idag, så jag kan ha normala kläder på mig..ska väl egentligen inte ta bort det förrän imorgon..men men en dag hit eller dit, spelar roll? Jag ska ju egentligen inte ens gå på det benet utan hoppa runt med kryckor...fast det gör så jäkla ont i höger knä då...*suck* skiter jag i kryckorna, som jag gjorde igår....he****e vad ont jag fick sen igårkväll...i vänster knä.....hmm bäst är väl att bara sitta och glo i soffan, börjar bli lagom kul...*not* åhhh vad jag längtar ut...kan inte ens köra bil nu, kommer verkligen ingenstans =( mitt hem börjar kännas som ett fängelse... =(

Inga kommentarer: