torsdag 20 augusti 2009

2009-08-20

Snart är det den 26:e och det känns i magen..börjar bli riktigt pirrig..men såå kul det ska bli!!
Imorgon har jag min första historia lektion, spännande....efter det blir det sjukgymnasten. Går hos henne 3 ggr i veckan nu. Osäker på om det blir bättre...en sak som är säker är att vänster knä bara blir sämre...men på måndag får jag min dom. Pratade med FK idag och det var inget roligt samtal....fy faaan för dom nya reglerna. När man gått sjukskriven i 180 dagar kollar handläggaren om jag skulle kunna jobba MEN med ett annat arbete och är det så så får jag inte längre någon sjukkassa! 180 dagar har det gått i mitten av okt. Gissa om jag känner mig stressad nu...så om jag inte är redo att gå tillbaka till mitt arbete då i okt. och det inte går att omplacera mig inom landstinget så blir jag arbetslös...kul!!

Allt känns ännu mer hopplöst nu...*suck* är så förbannat less på all skit och jag vill bara förtränga allt men det är svårt när folk HELA tiden frågar hur det är med knäna...det är nästan det första folk frågar mig när dom ser mig...men dom vill ju bara väl men när man upprepat samma sak för femte gången samma dag är det inte lika kul...men men..jag hoppas det blir bättre snart...

Håller på och byter tak här hemma...jobbigt, varmt och svettigt. Idag är det andra dagen och nu ligger all papp och det är ströläcktat, så nu ska det bara läcktas och sen ska pannorna på =) och då får vi ett svart fint tak istället för vårat fula orangea som vi hade förut....

Nähe, fortsätta med disken då... :(

1 kommentar:

Linda sa...

Usch för FK, jag blir så förbannad på deras regler....åhhh skulle kunna bli galen!
Förstår att det känns skit!! Håller tummarna för att du ska få må bra snart! SKickar en stor KRAM!! tjoho, 26 snart var det ja :-)