måndag 18 maj 2009

Mitt öga :(

SÖNDAG 17/5




MÅNDAG 18/5

Vart ska det här sluta någonstans?? Knä stort som en fotboll och ögat på väg att bli lika stort...*buhuu* Börjar allvarligt fundera på vad jag har gjort för ont!!! Hoppas verkligen vageln försvinner innan fredag..och just den här veckan har jag ju hur många läkarbesök som helst så jag måste ju tyvärr ta mig ut...sen måste jag ju till polisen och hämta mitt pass, alla kommer ju tro att jag ska anmäla en misshandel eller nåt :( *buhuu*

4 kommentarer:

Sanna sa...

Nämen lilla vän,så ögat ser ut!!
Hoppas det blir bättre snart,annars får du väl göra ytterligare ett stop hos nån doktor o visa upp det. Sköt om dej, o hoppas din kropp har bråkat färdigt me dej snart!;)
Puss o kramen!!

Helena sa...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaah.....jag behövde det här skrattet...ja jag undrar då inte vad du gjort!!!!!!

Linda sa...

Nej men vad konstigt, har du fått nån vagel el nåt? Knas!

Anonym sa...

Haha har du lyckats reta upp Anders rejält? :)

Fy fan så du ser ut! Stackare.!
/Sanna